Livet snurrar på!

Igår kom Sara förbi och vi bakade pide (turkisk pizza). Vi alla gluppsa på och sedan chai. H stack iväg till en kompis och S och jag kollade på Bröderna Grimm, en väldigt märklig film. 
Vid 2tiden dök hanen upp och så var det läggdags.

Vi sov till 12, vilket jag aldrig kunnat göra innan - mellandagarna och att vara sambo förändrar verkligen ens livsvanor -till och med så pass att vi skippade tvättiden i torsdes. Känns som att alla mina vanor lite förändrats, i flesta fall till det posetiva.

Började spela wordfaud igen med C, men då ringde H och sa att vi skulle umgås med fyra andra par. De hade alla barn och det blev ett himla trevligt hönshus - huvudet snurrar fortfarande! 

Nu är det 'Älska mig igen' som avrundning för kvällen. Brownies med fudge glasyr i kylen, de blev inte riktigt som tänk, men gott! 
Skissa i fredes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback