Nedräkning

Denna eviga nedräkning, men det är så livet utspelar sig just nu. Samtidigt som det är roligt att ha något att se fram emot känns det samtidigt som att man inte kan planera någon riktig framtid än.

Vi har fått tid för intervju i Ankara, datumet har jag avslöjat för de närmaste. Båda är nog ganska nervösa - det är nu det gäller efter all denna (jävla) väntan. 
H skrev igår att han fått papprena som jag skickade med C. Jag blev generad när han sa det eftersom jag hade gjort ett fotoalbum. 

Idag blir det tvätt och städning, men börjar inte med det förren vid 2 - så nu avnjuter jag bara Ally McBeal och en chailatte.


Ben seni çok seviyorum, honey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback