Drop sugar

Blodsockerfall när jag körde och shoppade, eller kan det vara nervusitet? Det är många tankar som går igenom huvudet var eviga dag.
Vi kan bli nekade, det vet jag - vad händer då? Jag tror på ödet, kanske ger man upp då eller överklagar vi..finns det ett liv för oss i Turkiet? 
Jag vill inte vara negativ men jag kan inte blunda för den sura verkligheten. Genom livet sätts vi på prov oräkneliga gånger - står man då upp och kämpar eller finns det något i varför saker och ting händer..
Ikväll kommer jag inte att bli klokare på framtiden - så jag tror jag vänder på steken. Alice väntar otåligt på att få krypa in under täcket hos mig och bli klappad på magen. Elvis tar plats nere vid fötterna. Bäst att göra sällskapet till viljes!

Lord works in mysterious ways. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback