Söndagsmys


Efter att ha dammsugit och moppat lägenheten myser jag ner i soffan med HMs nya katalog. 
Pratade med H idag och nu är han snart hemma i Manavgat, systersonen skulle med honom. 
Fick sådana fina bilder på honom igår så jag kände hur ögonen blev tårögda.
Usch, bara 5 dagar har gått och det är numera så tyst och tråkigt hemma. 
Jag har ändå lyckats sysselsätta mig rätt bra ändå. Jobbet tar ju mycket av tiden! Verksamheten är igång igen och jag trivs väldigt bra med min kollega och våra barn.
Sen kom även min syster hem på torsdagskvällen, fredagen var jag hos mina föräldrar och hade återförening. Det bjöds på smörgåstårta då syrran saknat det när hon var i Turkiet. 

Idag ska S komma hit och roa mig. Jag tror vi redan hittat lägenheten vi ska hyra i vår, men jag tror vi ville titta lite till på flera alternativ. 

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback