Finely

Han är här nu!! Jag körde upp till Göteborg via Malmö. Fy fan, säger jag bara - hamnade inne i Göteborg med köer och tre filer jag ville bara stanna bilen och gråta!
Till slut lyckades jag komma till flygplatsen, rätt terminal med -woop woop. Parkerade , blev klagad på för jag någon kärring tyckte jag parkerade fel -det är du som är problemet, tant!
H ringde och kom ut. Jag tror vi kramades, jag var så skärrad efter resan. Sen körde vi till hotellet. Checka in och duschade och drack rödvin och messa alla att vi hade landat. 
Han ringde sin oroliga mor så hon också fick vila nerverna. Vi kollade på Riddick... Jag kollade 20-30 minuter sen deckade jag.

Fredagmorgon åt vi frukost på hotellet och sen körde vi via Värnamo så jag skulle få lite mindre nära-döden-upplevelser. Burger king på vägen där H nästan fick en bacon i maten - hade varit snyggt va? Mindre än 24 timmar och redan gris- förgiftad? Nej fy, tackar vet jag vegetariskt - han smakade tveksamt på min och rynkade på näsan.

Nu är vi hemma och fått en något sånär bra sömn. Ska plocka fram frukosten - han gråter redan efter sitt turkiska te. Hihi

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback