Dag 2

Vi kom hem igår efter att ha ätit hos sara, de varnade om storm men det gick bra.
Vi gick ock la oss 12 igår efter 'en mardröm till svärmor' och lite engelsk Wallander -jag somnade där i slutet någonstans i hans armar. 

Jag vaknade klockan 5, 7 och vid nio gick vi upp. Åt frukost och tittade på '22 jump street', slumrade sedan en stund. 
När vi vaknade körde vi ner till affären för bakning med tjejerna. Jag glömde hälften, eller mer. 
Bakade lussebullar som inte riktigt jäste då jag glömde värma mjölken. Safran glömde jag med! Jag är värdelös i köket ju. Tog lite vin, sen blev det bättre. 
Gick en runda till två kompisar som satt och drack lite öl. Sen smet vi hem.
Imorgon ska vi fika med mina föräldrar.
Inspekterar Elvis klor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback